Sunday 10 April 2011

Sertai Pertandingan Blog

Assalamualaikum w.b.t



بسم الله الرحمن الرحيم
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ 
 Dan Salam Sejahtera,
Hari ini, Ahad (10/4/2011), saya telah menyertai pertandingan membuat blog peringkat kebangsaan yang telah dianjurkan oleh FOMCA. Syurkur ke hadrat Ilahi kerana dengan keizinan-Nya saya dapat juga menyiapkan blog tersebut. Ini adalah info tentang pertandingan tersebut [klik]. Memandangkan blog tersebut baru sahaja dibuat, maka pelawat dan follower nya tidak ramai sedangkan pertandingan ini juga mengambil kira atas kreativiti, “layout” blog, penggunaan bahasa, jumlah pelawat, kekerapan penyertaan atau penglibatan orang awam. Maka saya harap, anda boleh la membantu saya dengan follow blog tersebut dan sebarkan kepada rakan-rakan. Pertolongan kalian amat dihargai. InsyaAllah saya akan buat yang terbaik. Doakan saya.. :D
Berikut adalah blog yang telah saya hasilkan.
http://www.my-celik-wang.blogspot.com/

Terus menyokong saya ya! Chaiyok!!

والسلام

Suka Entri Ini? Like Jer!

No comments:

Post a Comment

previous Next home